maanantai 29. lokakuuta 2012

Aivan ensimmäiseksi tahtoisin kiittää

Kiitos niille 47:lle, jotka katsoivat, että olen sopivin henkilö edustamaan heitä Porvoon valtuustossa! Itseäni en laske mukaan, ääniä tuli yhteensä siis 48.

Olo on nyt hieman tyhjä, kuten aina vaalien jälkeen kun ei tiedä, mihin vapautuneen toimintatarmonsa ja aikansa oikein käyttäisi. Onneksi saan viikon aikaa kerätä voimia ja tehdä ihan muuta. Kuten olla isä Norjassa asuvalle pojalleni, joka viettää nyt viikon kanssani.

Lupaan olla mahdollisesti saamani luottamustehtävän arvoinen ja yrittää vakavasti ottaa sen substanssi haltuun siinä missä olen vaihtelevalla menestyksellä pyrkinyt töissänikin. Ensi viikolla alkavat sitten väännöt luottamuspaikoista. Lupaan myös jatkaa työtäni paremman Porvoon, Suomen ja ihmiskunnan hyväksi. Vaikka politiikka on joskus jopa kyyniseen taktikointiin asti käytännöllistä puuhaa, ilman idealismia tätä ei tekisi. Halu vaikuttaa omaan ja yhteiseen ympäristöön, käsitteen laajimmassa merkityksessä, on ainoa tietämäni tapa olla ihminen.

Paitsi äänestäjiäni, kiitän tuhannesti myös muita ehdokkaita! Poliittisessa vaikuttamisessa prosessi on usein oikeastaan palkitsevampi kuin lopputulos. Olen saanut laajalti uusia, hienoja tuttavuuksia puoluerajojen ylitse, mutta aivan erityisen upea porukka olimme me, Porvoon Vihreät. Olen ylpeä ja onnellinen kun olen saanut käydä jo kahdet vaalit tämän hienon porukan kanssa. Kiitos!


Wannabe-poliitikon puolisona saa osakseen useimmat poliitikon puolisona olemisen varjopuolet, ja aivan erityisen kiitoksen varaankin vielä omalle Sanna-kullalleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti